logo
Pirkumu grozs: 0
logo
Izvēlēties periodu:
Pirkumu grozs: 0
Pēc ievadītās informācijas nekas nav atrasts
Loading...
Atjaunot

'Omāru vakariņas' no Gastronome Grilbāra

Katru ceturtdienu Gastronome Grilbārs piedāvā visu gardēžu tik iecienītās “Omāru vakariņas” līdzņemšanai vai ar piegādi mājās

Nākampavasar “Hanzas Peronā” uzstāsies “Sparks”

Nākamā gada 6.maijā Rīgas koncertzālē “Hanzas Perons” notiks grupas “Sparks” koncerts. Viena no visstilīgakajām pasaules popmūzikas apvienībām uzstāsies sava jaunākā albuma “A Steady Drip, Drip, Drip” koncertturnejas ietvaros.

Igaunijā norisināsies biatlona pasaules kausa etaps

Pirmajām 1000 biļetēm ir spēkā atlaide!

SIEVIEŠU STAND UP

Ja vēlaties uzzināt, par ko domā sievietes, tiekamies “Sieviešu stand-up”!

TRIPHOP AIZSĀCĒJS TRICKY ATGRIEZĪSIES RĪGĀ

Bristoles triphopa kustības aizsācējs, nepārspējamais pionieris, prestižās Mercury balvas nominants un viens no inovatīvākajiem izpildītājiem Tricky atgriežas Rīgā sava jaunākā albuma “Fall to Pieces” ietvaros.

Dāvanu biļešu izmantošanas laiks ir pagarināts

Visu dāvanu biļešu, kuru derīguma termiņš beidzas periodā no 2020. gada 13. marta līdz 2021. gada 31. aprīlim, izmantošanas laiks ir automātiski pagarināts līdz 30.06.2021.

ZIVERT Daugavpilī

8.jūlijā Daugavpilī stadionā "Lokomotīve"uzstāsies šī brīža populārākā Krievijas estrādes jaunā izpildītāja ZIVERT! 

BON IVER UZSTĀSIES MEŽAPARKA ZAĻAJĀ TEĀTRĪ

Unikālā muzikālā mākslinieka Džastina Vernona solo projekta “Bon Iver” ilgi gaidītais koncerts, kurš 2. novembrī bija paredzēts Arēnā Rīga, saistībā ar Covid-19 pandēmijas ieviestajiem pulcēšanās ierobežojumiem tiks pārcelts uz nākamā gada vasaru - 2021.

REKLĀMAS LAUVA ATKAL MOSTAS

Latvijas Reklāmas asociācija (LRA), Clear Channel Latvia – Starptautiskā reklāmas festivāla Cannes Lions oficiālais pārstāvis Latvijā un mediju aģentūra Mindshare Latvia aicina uz otro „Waking Up the Lion” (Pamodini lauvu sevī) pasākumu, kas 21. martā norisināsies kino Splendid Palace.

Pasākuma programmā:
- Jauno radošo talantu uzvarētāju paziņošana.
Uzvarētāju komanda jūnijā dosies uz Kannām, lai pārstāvētu Latviju 60. Starptautiskajā reklāmas festivālā Cannes Lions*, cīnoties par uzvaru Young Lions** konkursā.
- Runas un diskusijas par reklāmu – vai tā ir pārdošanas instruments vai māksla, mārketinga paradigmas maiņa.
- Pasaulē novērtētāko reklāmas klipu skate.

Šie un citi reklāmas nozares „virtuves” noslēpumi visiem, kas sevī sajūt potenciālu radošo lauvu!

*Cannes Lions ir pasaules lielākais starptautiskais radošuma festivāls – vērienīgākās komunikācijas jaunrades svinības. Šajā prestižajā radošo komunikāciju festivālā, nedēļas laikā tiek izvērtēti un parādīti vairāk kā 28, 000 darbu. Festivāls reizē ir arī vienīgā, patiesi globālā satikšanās vieta gan reklāmdevējiem, gan reklāmas un komunikācijas speciālistiem. Tajā piedalās vairāk nekā 9000 delegātu no 90 valstīm.
**Young lions ir talantu sacensības jaunajiem nozares profesionāļiem (vecumā līdz 28 gadiem), kas notiek starptautiskā reklāmas festivāla Cannes Lions ietvaros. Šīs sacensības uzdevums ir 24 stundās slēgtā vidē radīt reklāmas risinājumu noteiktā kategorijā. Latvija šogad startēs CYBER jeb interaktīvajā kategorijā. Komandām no Latvijas 2008. un 2010. gadā izdevās iegūt pa bronzas Young Lions medaļai.