2019.gada 9.februārī SIA “Biļešu Serviss” ir noslēdzis līgumu ar Pasākuma organizatoru “ART BG – MENAGEMENT” EOOD, Bulgārijā reģistrēta sabiedrība ar reģistrācijas numuru 90011889459, par biļešu tirdzniecību. Pasākumam, kurā paredzēts uzstāties Enrique Iglesias. Saskaņā ar Līgumu organizators iegādājās SIA “Biļešu Serviss” pakalpojumu – Pasākuma ieejas biļešu tirdzniecību internetā un tās tirdzniecības vietās. Atbilstoši līgumam SIA “Biļešu Serviss” uzskatāms par pasākuma rīkotāja “ART BG – MENAGEMENT” EOO komercaģentu, kas izplata organizatora preces tā vārdā, nekļūstot par faktisko pakalpojuma sniedzēju. Saskaņā ar līgumu “ART BG – MENAGEMENT” EOO uzņemas pilnu atbildību pret biļešu pircējiem par pasākuma norisi. Atbilstoši Līgumam SIA “Biļešu Serviss” pārdeva biļetes uz pasākumu Enrique Iglesias – All the hits Live un pārskaitīja iegādāto biļešu maksas uz līgumā norādīto organizatora “ART BG – MENAGEMENT” EOOD kontu. 2019.gada 8.novembrī SIA “Biļešu Serviss” saņēma mākslinieka Enrique Iglesias pārstāvja paziņojumu, ka sakarā ar “ART BG – MENAGEMENT” EOOD un mākslinieka Enrique Iglesias pārstāvja savstarpēji noslēgtā līguma nosacījumu neievērošanu, mākslinieks ir spiests atcelt 2019. gada 5. decembrī paredzēto pasākumu Enrique Iglesias – All the hits Live. No tās dienas SIA “Biļešu Serviss” mēģina sazināties ar “ART BG – MENAGEMENT” EOOD, lai noskaidrotu situāciju un vienotos par naudas atmaksu, tomēr Organizators nav sniedzis nekādu atbildi un konsekventi izvairījies no komunikācijas. SIA “Biļešu Serviss” nav saņēmis no “ART BG – MENAGEMENT” EOOD tā pārskaitītos naudas līdzekļus par iegādātajām biļetēm vai norādījumus par biļešu vērtības atmaksu. Tādējādi atbildīgā persona par pasākuma Enrique Iglesias – All the hits Live norisi ir pasākuma organizators “ART BG – MENAGEMENT” EOOD. Šo informāciju SIA “Biļešu Serviss” darīja zināmu visiem patērētājiem, kas iegādājās biļetes uz pasākumu, izmantojot SIA “Biļešu Serviss” pakalpojumus. Proti, SIA “Biļešu Serviss” ir nodrošinājis, ka patērētāji ir informēti par to, ka Organizators pilnībā atbild par Pasākumu, tajā skaitā gadījumā, ja tas tiek atcelts: SIA “Biļešu Serviss” ir norādījis uz visām pasākuma Enrique Iglesias – All the hits Live biļetēm, ka “par pasākuma norisi ir atbildīgs pasākuma organizators”, un SIA “Biļešu Serviss” ir norādījis uz visām pasākuma Enrique Iglesias – All the hits Live biļetēm organizatora “ART BG – MENAGEMENT” EOOD identificējošu informāciju. SIA “Biļešu Serviss” publiski pieejamos Interneta veikala lietošanas noteikumos (https://www.bilesuserviss.lv/lat/vispareja-informacija/ka-pirkt/noteikumi/) ir paredzēts, ka gadījumā, ja pasākums ir atcelts, pārcelts vai tā norises vieta ir mainīta, SIA “Biļešu Serviss” nav atbildīgs par biļešu apmaiņu vai atlīdzinājumu (6.2.punkts). Biļešu apmaiņu vai atlīdzināšanu, ja pasākums ir atcelts/pārcelts, organizē pasākuma organizators vai SIA “Biļešu Serviss” pēc attiecīgās vienošanās noslēgšanas ar pasākuma organizatoru (6.4.punkts). Šobrīd SIA “Biļešu Serviss” rīcībā ir daļa no patērētāju pārskaitītām naudas summām par pasākuma biļetēm, kas atbilstoši līgumam ir “ART BG – MENAGEMENT” EOOD īpašums, ko SIA “Biļešu Serviss” nebija paguvis pārskaitīt “ART BG – MENAGEMENT” EOOD. Lai rastu visiem patērētājiem taisnīgu risinājumu radušās situācijai, SIA “Biļešu Serviss” ir vērsies kompetentajās iestādēs – Valsts policijā un Patērētāju tiesību aizsardzības centrā: 1. SIA “Biļešu Serviss” ir vērsies Valsts policijā par iespējamām prettiesiskām darbībām no “ART BG – MENAGEMENT” EOOD. 2020.gada 20. martā Valsts policija ir sniegusi atbildi par par kriminālprocesa uzsākšanu. Lūgums sekot līdz aktuālajai informācijai www.bilesuserviss.lv 2. SIA “Biļešu Serviss” ir lūdzis Patērētāju tiesību aizsardzības centru skaidrot, kā atmaksāt Pasākuma biļešu vērtības, ievērojot visu iesaistīto patērētāju intereses. Tādējādi šobrīd SIA “Biļešu Serviss” ir nepieciešams sagaidīt Patērētāju tiesību aizsardzības centra uzziņu par biļešu vērtības atmaksas kārtību, kā arī Valsts policijas lēmumu par kriminālprocesa ierosināšanu. Tiklīdz SIA “Biļešu Serviss” saņems atbildi no Patērētāju tiesību aizsardzības centra, informācija par biļešu vērtības atmaksas kārtību tiks izsūtīta uz pircēju pirkuma laikā norādītajām epasta adresēm un publicēta SIA “Biļešu Serviss” mājaslapā www.bilesuserviss.lv sadaļā "Pārcelts/atcelts".
SIA “Biļešu Serviss” ir veicis proaktīvās darbības un sadarbojas ar kompetentajām iestādēm, lai atrisinātu radušos situāciju iespējami efektīvi un ņemot vērā patērētāju intereses saņemt biļešu vērtību atmaksu par atcelto Pasākumu iespējami tuvākajā laikā. Ceram uz Jūsu sapratni un pacietību saistībā ar radušos situāciju. Jebkādu jautājumu vai neskaidrību gadījumā lūdzam sazināties ar mums.