logo
Izvēlēties periodu
Meklēt kartē
Izvēlne
Bilietaiscan skenēšanas pamācība

1. Atrodam Bilietai Scan lietotni Google Play Store vai Apple Store un lejupielādējam;





Bilietai Scan Google App Store
Bilietai Scan Apple Store
2.
Atveram lietotni, nomainam valodu uz sev vēlamo un pieslēdzamies ar izsniegto lietotājvārdu un paroli;
3.
Izvēlamies tiešsaistes (online) režīmu:
4.
Pārbaudam, vai ekrānā uzrādās visi skenēšanai nepieciešamie pasākumu, un to durvis ir atvērtas! (datums uzrādās zaļā krāsā):
5.
Izvēlamies “Skenēt” (Scan):
6.
Pirms skenēšanas sākuma pārbaudam, vai biļetes tiek skenētas ieejas vai izejas režīmā:
IERĪCE IR GATAVA DARBAM !
IEEJA
IZEJA
BIĻETE IR VEIKSMĪGI NOSKENĒTA:
Svītru kods
Sektors
Rinda
Vieta
BIĻETE SKENĒTA ATKĀRTOTI:
Svītru kods
Sektors Pasākums
Pirmais scan laiks
Pirmā scan lietotājs
Pēdējā scan laiks
Rinda
Vieta
BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Ielogojoties profilā, uzrādās šādas kļūdas?
Pārbaudiet interneta savienojumu.
Nepareizs lietotājvārds un/vai parole.

Durvju atvēršanas datums un laiks ir pienācis, bet joprojām rādās sarkans un neļauj izvēlēties pasākumu?
Izejiet no lietotnes, aizveriet to un pievienojaties no jauna. Ja problēma turpinās, sazinieties ar tehnisko atbalstu.

Kādēļ skenējot rādās “Scan another”?
Gadījumos, kad divreiz pēc kārtas tiek noskenēta viena un tā pati biļete, lietotne uzrāda šādu tekstu. Krāsa norāda uz šīs biļetes pirmās skenēšanas veidu (ja zaļš, tad biļete ir veiksmīgi noskenēta, ja sarkans, tad atkārtota skenēšana / nepareiza biļete).

Pie pasākumu apstiprināšanas neuzrādās nepieciešamais pasākums?
Sazinieties ar tehnisko atbalstu.

Skenējot uzrādās “NOT FOUND”?
Cita pasākuma biļete, nederīga biļete, noskenēts nepareizs kods, nenofokusējās ierīce (RETOS GADĪJUMOS – PĒDĒJO 5 MINŪŠU LAIKĀ PIRKTA BIĻETE VĒL NEUZRĀDĀS)
Tehniskā atbalsta tālrunis: 66100334
Ārkārtas situācijām & Whatsapp: 25463955
Pēc ievadītās informācijas nekas nav atrasts
Loading...
Atjaunot